Tarpininkavimo ir atstovavimo kitose įstaigose ir organizacijose paslaugos

INFORMACIJA ASMENIMS, PAGEIDAUJANTIEMS TARPININKAVIMO IR ATSTOVAVIMO PASLAUGŲ

 

Pagalbos asmeniui (šeimai) suteikimas sprendžiant įvairias jo (jos) problemas (teisines, sveikatos, ūkines, buitines), tvarkant dokumentus, mokant mokesčius, registruojantis pas specialistus, organizuojant ūkinius darbus ir kt., palydint asmenį ir tarpininkaujant, asmeniui (šeimai) bendraujant su kitomis institucijomis, specialistais, kitais asmenimis

Tarpininkavimo ir atstovavimo paslauga teikiama:

  • asmenims ir šeimoms.

Asmenys, pageidaujantys tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos, pateikia šiuos dokumentus:

  • užpildytą prašymo-paraiškos socialinėms paslaugoms gauti formą (SP-8 forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro), kurią Centras užregistruoja;
  • asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą laikinai ar nuolat gyventi Lietuvoje);
  • esant reikalui gali būti prašoma pateikti ir kitus dokumentus, susijusius su asmens socialinių paslaugų poreikio nustatymu.

Kitos tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos skyrimo ir teikimo sąlygos:

  • tarpininkavimo ir atstovavimo paslauga teikiama nemokamai;
  • tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugas teikia KSPC vyr. socialiniai darbuotojai, individualios priežiūros darbuotojai ir kiti specialistai.

Teisės aktai, reglamentuojantys tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos skyrimą ir teikimą:

  • Lietuvos Respublikos (toliau – LR) 2006-01-19 socialinių paslaugų įstatymas Nr. X-493;
  • LR socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006-04-05 įsakymas Nr. A1-93 „Dėl socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;
  • Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2023-09-28 sprendimas Nr. T2-259 „Dėl biudžetinės įstaigos Klaipėdos miesto socialinės paramos centro nuostatų pakeitimo“.

Dėl tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos klientai, jų artimieji ar bendruomenės nariai turėtų kreiptis:

  • Į Biudžetinę įstaigą Klaipėdos miesto socialinės paramos centrą, Klientų aptarnavimo vieno langelio tarnybą,  adresu: Taikos pr. 76, Tel. (0 46) 300706;
    Klientai priimami be pietų pertraukos : I-IV nuo 8 iki 17 val., V - nuo 8 iki 15.45 val.

Tekstas atnaujintas2024-08-09, 13:27:17

Susisiekite su mumis

Užpildykite užklausos formą ir mes su jumis susisieksime