Keičiasi socialinių paslaugų kreipimosi ir eilės sudarymo tvarka

2024 10 31

Siekiant pagerinti asmenų, kuriems reikalingos socialinės paslaugos, aptarnavimo kokybė, Klaipėdos
miesto savivaldybė nuo lapkričio 4 d. įveda naują prašymų priėmimo ir eilės sudarymo tvarką.
Pagal naują tvarką, Klaipėdos miesto gyventojai, norintys lankyti dienos centrus, gauti socialinio
darbuotojo į namus paslaugas ar apsigyventi globos namuose (t.y. pagalbos į namus, socialinės globos
ar laikino atokvėpio paslaugas), prašymus galės teikti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos
Klientų aptarnavimo skyriuje. Jiems nebereikės kreiptis į atskirus socialinių paslaugų teikėjus,
veikiančius Klaipėdos mieste.
Naujosios sistemos esmė – „vieno langelio“ principas. Tai reiškia, kad kiekviena paslauga turės
vieningą laukiančiųjų eilę, kurioje asmenys bus įtraukiami pagal nustatytą tvarką. Gyventojai
pasinaudoję „vieno langelio“ principu, galės kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių ir teikti prašymus dėl
reikiamos socialinės paslaugos skyrimo. Nesant galimybei iš karto pradėti teikti paslaugą Klaipėdos
miesto savivaldybės administracija pagal nustatytą tvarką įtrauks asmenį į laukiančiųjų eilę.
Kur kreiptis dėl socialinių paslaugų?
Nuo lapkričio 4 d. dėl pagalbos į namus, socialinės globos ir laikino atokvėpio paslaugų galima kreiptis į
Klientų aptarnavimo skyriaus padalinius
- Liepų g. 11, Klaipėda, 114 kab.,tel. nr. 0 46 39 63 29
- Taikos pr. 52C, Klaipėda, 3 darbo vieta , tel. nr. 0 46 21 77 26
- Elektroniniu paštu: info@klaipeda.lt
Tikimasi, kad šie pokyčiai padės efektyviau koordinuoti paslaugų suteikimą, palengvins kreipimosi
procesą bei sumažins laukimo laiką, o gyventojai gaus efektyvią ir greitą pagalbą.


Tekstas atnaujintas2024-11-06 13:42:54

Susisiekite su mumis

Užpildykite užklausos formą ir mes su jumis susisieksime